مقالات مفید

سوسک ها در فاضلاب و آشنایی با 4 روش اساسی از بین بردن آنها

سوسک ها در فاضلاب و آشنایی با 4 روش اساسی از بین بردن آنها

سوسک ها به دلیل اینکه  باعث بسیاری از بیماری های عفونی می شوند . برای سلامتی انسان بسیار مضر هستند و به دلیل شکل منزجرکننده ای که دارند برای انسان مایه ناراحتی و تنش هستند. سوسک هایی که در فاضلاب پخش می شوند حامل بسیاری از میکروب ها هستند که در داخل فاضلاب یافت می شوند. بنابراین، بسیاری به دنبال این هستند که چگونه آنها را در حالی که داخل لوله فاضلاب هستند از بین ببرند تا نتوانند به خانه راه پیدا کنند .از این رو در این مقاله راه های از بین بردن سوسک ها در فاضلاب را بیان می کنیم پس با ما همراه باشید.

 

از بین بردن سوسک ها در فاضلاب

چگونه از شر سوسک ها در فاضلاب خلاص شویم

 اگرچه دسترسی به سوسک‌هایی که در فاضلاب پخش می‌شوند دشوار است، اما می‌توان آن را با روش‌های متعددی از بین برد .در ادامه با ما همراه باشید. تا با راههای خلاصی از شر سوسک ها در فاضلاب آشنا شوید.

1: برای از بین بردن سوسک ها در فاضلاب می توان از مقدار کافی اسید استفاده کرد. زیرا اسید حاوی ماده سمی است که سوسک ها را حتی در فاضلاب می کشد. بنابراین به مقدار کافی اسید داخل فاضلاب می ریزیم و به مدت 30 دقیقه می گذاریم و بهتر است 3 بار در روز تکرار شود تا نتیجه سریع حاصل شود. اسید بوریک را می توان در توالت و حمام نیز استفاده کرد، زیرا اسید بوریک حاوی یک ماده سمی بسیار خطرناک است و سوسک هایی را که از توالت و یا حمام بیرون می آیند از بین می برد.

حتما مطالعه کنید
روشهای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

2: یکی از موثرترین موادی که برای از بین بردن سوسک ها خصوصا وجود سوسک ها در فاضلاب و همچنین حشرات مختلف استفاده می شود صابون مایع یا استفاده از صابون رنده شده است، زیرا صابون به دلیل اینکه ماده ای سمی برای سوسک محسوب می شود، سوسک ها را از بین می برد. بنابراین مقداری صابون مایع را در توالت و یا حمام یا داخل مجرای فاضلاب می ریزیم و هر روز این کار را تکرار می کنیم تا سوسک ها از بین بروند.

3: استفاده از نفت برای از بین بردن سوسک‌ها در داخل فاضلاب راهکار بعدی است.و میتواند بسیار موثر باشد.

4:یکی دیگر از راه های از بین بردن سوسک ها در فاضلاب، جستجوی سوراخ هایی است که در اطراف لوله های فاضلاب وجود دارند. همچنین به دنبال سوراخ های کوچک در اطراف سینک ظرفشویی و یا درحمام باشید. حتما این سوراخ ها را با سیمان ، گچ و یا …. پر کنید و راه ورود سوسک ها به داخل منزل را ببندبد.

اگر نیاز به لوله بازکنی شبانه روزی داشتید حتما تماس بگیرید.ما در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان ساکن در شهر مقدش مشهد می باشیم.

 

از بین بردن سوسک ها در فاضلاب

چگونه از شر سوسک های حمام خلاص شویم

سوسک‌هایی که در حمام پخش می‌شوند می‌توانند به راحتی پنهان شوند.سوسک‌ها با تخم‌گذاری در مکان‌هایی دور از چشم انسان توانایی تولید مثل دارند، بنابراین باید قبل از انتشار به بقیه خانه با روش‌های زیر از بین بروند:

1: حمام باید تمیز نگه داشته شود و سطل زباله ای که در داخل حمام قرار می گیرد باید زود به زود تخلیه و ضد عفونی شود.تا از شر سوسک ها در فاضلاب حمام خلاص شوید.

حتما مطالعه کنید
تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب

2: هنگام تمیز کردن حمام باید از مواد ضدعفونی کننده یا حشره کش استفاده کرد.

3: شما باید به دنبال مکان های نشت آب باشید، چه آب لوله کشی و چه لوله های فاضلاب و آن را درست کنید تا آب داخل دیوارها پخش نشود که باعث ایجاد رطوبت داخل سرویس بهداشتی می شود.

4:از آنجایی که در مکان هایی که رطوبت هوا زیاد است، سوسک ها و همچنین حشرات مضر از انواع مختلف پخش می شوند. لازم است درپوش کفشور فاضلاب حمام برداشته نشود.

سوسک های فاضلابی

5: یکی از عواملی که به جلوگیری از انتشار سوسک در حمام کمک می کند، خشک نگه داشتن حمام است.

6: اگر متوجه تخم‌های سوسک در حمام شدید، از پا گذاشتن روی آنها خودداری کنید تا سوسک‌ها در حمام پخش نشوند.

7: حمام باید تهویه مناسب داشته باشد تا از وجود بوهای نامطبوعی که سوسک ها را جذب می کند جلوگیری شود.

8: برای از بین بردن سوسک های داخل خانه  و حمام می توان از مواد طبیعی مانند فلفل تند استفاده کرد که تاثیر زیادی در از بین بردن آنها دارد.

منبع:https://www.mammeto.me

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button